Јапанска компанија Мацубара Фудс почела је с продајом српског паприкаша у готовом облику, након што је претходно на јапанско тржиште пласирала традиционално српско јело – мућкалицу.

Амбасадорка Републике Србије у Јапану Александра Ковач овим поводом је поручила да смо захвални Мацубара Фудсу на поверењу и спремности да наставe са промоцијом српске гастрономије у Јапану и да се надамо успеху овог јела какав је имала и мућкалица.

Истакла је да је паприкаш популарно јело у Србији, нарочито у северном делу земље, где свако домаћинство преноси свој аутентични породични рецепт с колена на колено.

Паприкаш на паковању има уписан лого 140 година пријатељства Србије и Јапана, а рецепт је обезбедила Амбасадa.

Мућкалица, коју је компанија пласирала у децембру 2021. године, постигла је велики успех на јапанском тржишту, што доказује и ТВ Фуђи, једна од најпознатијих приватних медијских кућа у Јапану, која је приредила “Српски фестивал” и у свом седишту, у ресторану за запослене, служила српску мућкалицу.

Амбасадорка Ковач је присуствовала Фестивалу и захвалила руководству телевизије на промоцији гастрономије Србије, која је уследила након гледаних серијала o нашој култури и кухињи на популарном Јутјуб каналу ове телевизије – Ворлд баз кукинг (World Buzz Cooking).

Original Article