Mnogim nastavnicima i nastavnicama merenje postignuća u onlajn nastavi predstavlja problem, jer je onlajn primena uobičajenih metoda testiranja, po pravilu, tehnički veoma zahtevna. Premda postoje tehničke mogućnosti za sprovođenje onlajn ispita, one nisu neophodne za svakodnevni rad na učenju stranog jezika. Ovaj onlajn seminar je posvećen pitanju na koji način ova iznuđena situacija može da se iskoristi za promenu uvreženih navika u oblasti testiranja i evaluacije.
Tokom ovog onlajn seminara

  • upoznaćete se sa metodama i tehnikama kojima se mogu zameniti uobičajeni završni testovi, pismeni zadaci i druge provere znanja,
  • saznaćete više o procesno orijentisanim evaluacijama,
  • dobićete korisne savete o tome na koji način povratne informacije mogu da budu podsticajne i
  • ​razumećete na koji način se autonomija učenika može bolje podsticati i iskoristiti tokom evaluacije.

Dr habil. Agneš Ajnhorn je zamenica direktora Centra za strane jezike Univerziteta tehničkih i ekonomskih nauka (BME) u Budimpešti. Njene oblasti istraživanja su merenje postignuća, izrada nastavnih materijala i učeničke kompetencije. Ona radi i kao edukatorka i rukovodi seminarima u više zemalja koji su pretežno posvećeni formativnom ocenjivanju, podsticanju autonomije učenika, osmišljavanju sekvenci za vežbanje, korišćenju rezultata učenja, analizi grešaka, izradi testova.

Rok za prijavu: Molimo Vas da se za svaki onlajn seminar prijavite najkasnije jedan dan pre početka, i to najkasnije do 15:00 sati po srednjoevropskom vremenu putem onlajn formulara. Sve dalje informacije o prijavi dobićete putem imejla.Original Article