Osmomesečni program „Igranje narativa“ je inicijativa Francuskog instituta i Goethe-Instituta u Srbiji, kao i SGA (Srpska igračka asocijacija), koju podržava Francusko-nemački kulturni fond.
U okviru ovog projekta, u četvrtak, 30. septembra u 17:30 časova održaće se Zoom prezentacija, koja je otvorena za celu zajednicu zainteresovanu za razvoj indie-igara i koja će se, između ostalog, baviti sledećim pitanjima: Šta su ciljevi pitchinga? Kako razvijate prezentaciju prilagođenu ciljnoj grupi? Šta je za koga važno? Kako se to uklapa u vašu strategiju finansiranja?
Predavanje će održati Tijeri Božar. Tijeri Božar je suosnivač panevropskog akceleratora igara SpielFabrique. Takođe je izvršni direktor panevropske investicione mreže Media Deals sa sedištem u Berlinu. Ima više od 20 godina kreativnog finansijskog iskustva. Njegove specijalnosti su audiovizuelni mediji, igre, moda i muzička tehnologija. Na SpielFabrique-u razvio je model koprodukcije kako bi podržao finansiranje nezavisnih projekata i saradnik je Think Tank-a za finansije Evropskih igara, koji se fokusira na privatna i javna sredstva, kao i na banke. Kao investitor, u svom portfelju ima desetak kompanija širom Evrope, prvenstveno ulažući u igre, muzičku tehnologiju i platforme.
Link ka stranici projektaOriginal Article

(Visited 1 times, 1 visits today)